טרור האבנים; אביה של הפצועה זועק: "מי שזורק אבן הוא רוצח"

    אייל ראובן No Comments on טרור האבנים; אביה של הפצועה זועק: "מי שזורק אבן הוא רוצח"

    אהרון ממן, אביה של שיר שנפצעה בפיגוע אבנים בשומרון ביום שישי, במהדורת הבוקר-סוף השבוע: "חשוב שכל העולם ידע שאבן זה כלי נשק, זה הורג. מי שזורק אבן הוא רוצח". קובי פינקלר: "במשטרה ובשב"כ מדברים על כ-50 מקרים של יידוי אבנים בכל שבוע"

    צילום: פלאש 90
    17:54
    14.05.24
    יונת קפלן No Comments on תסתכלו להם בצלחת: רבקה צפדיה בעצה מפתיעה להורים למתבגרים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    טרור האבנים: אהרון ממן, אביה של שיר שנפצעה בפיגוע אבנים ביום שישי, שוחח עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן במהדורת הבוקר-סוף השבוע (חמישי): "קודם כל אבקש מהמאזינים להתפלל על שיר בת רחל שנכנסה כעת לחדר הניתוח. הניתוח הוא ארוך, משהו כמו 7 שעות. הם ינסו לחבר את כל העצמות שנשברו במצח, בארובת העין ובאף".

    לדבריו "גם אם אדם חוזר לחיים אחרי אירוע כזה, לא ברור לגמרי שהוא חוזר לאיכות החיים שלו".

    הוא סיפר: "כ-50 דקות לפני שבת מתקשר תום חתני ומודיע לי ששיר חטפה אבן בפנים והם בדרך לבית החולים. מאז החיים שלו השתנו ללא היכר. הילדים לא ראו את האמא עד עכשיו כדי לחסוך מהם את הטלטלה הזאת. לא עדכנו אותו אם המחבל הזה נלכד. אני רק יודע שנלכדו מחבלים".

    ממן הדגיש: "חשוב שכל העולם ידע שאבן זה כלי נשק, זה הורג. מי שזורק אבן הוא רוצח".

    כתבנו הצבאי, קובי פינקלר הצטרף לשיחה ועדכן: "את המחבל הזה לא תפסו. תפסו הלילה מספר מחבלים בגזירות השונות. הפעילות הזו נמשכת כל הזמן. לוקח זמן לעבד את הנתונים. רק בשנתיים האחרונות יש אלפי מקרים. בשנת 2021 היה גידול משמעותי. במשטרה ובשב"כ מדברים על כ-50 מקרים של יידוי אבנים בכל שבוע".



    0 תגובות